ادینهو؛ پولی که قطر می دهد خیلی بیشتر از تراكتورسازی است / ا
 Emergency 5 pc cover small دانلود بازی Emergency 5 برای PC

 

 

 

 

10,000 تومان

تاریخ انتشار دیتا: 2014/11/13
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: ورزشی
زبان: ENG  
حجم فایل: 6.21 GB

6,000 تومان


نوشته شده توسط : متین

ادینهو؛ پولی که قطر می دهد خیلی بیشتر از تراكتورسازی است / ا

آقای گل لیگ چهاردهم گفت: «اولویت اولم ایران نیست اما اگر نشد و قرار باشد به ایران برگردم اول با تراکتوری‌ها صحبت خواهم کرد.» به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، لوسیانو ادینهو گویا برخلاف همه گمانه‌زنی مسئولان باشگاه تراکتورسازی قصد بازگشت به ایران و تبریز را ندارد.
هر چند که چند روز قبل گفته می‌شد این بازیکن در قطر دیده شده اما او حالا در برزیل و در کنار خانواده مشغول استراحت است و مدیربرنامه‌های او در حال رایزنی با پیشنهادات چند تیم قطری است که خواهان جذب بهترین گلزن لیگ ایران هستند.
با این حال او که می‌داند هواداران تبریزی از این مساله ناراحت خواهند شد اطمینان می‌دهد که اولویتش در ایران تبریز است.
در حالی که معمولا مدیر برنامه‌های ایرانی‌اش اینجا از قول او مصاحبه می‌کند و در تلاش است او را در ایران نگه دارد با شماره برزیل او تماس گرفتم تا بی‌واسطه با ستاره لیگ صحبت کنیم.
اظهارات ادینهو را در ادامه می خوانید:
* چه خبر. شنیده‌ایم که به قطر رفته بودی؟ - نه اصلا این‌طور نیست. من الان در برزیل در کنار خانواده هستم و از بودن در کنار همسر و دو فرزندم لذت می‌برم.
* خبر داشتیم که با قطری‌ها هم مذاکره کرده‌ای؟ - اینکه به قطر بروم 5 روز دیگر مشخص می‌شود و 50-50 است. مدیربرنامه‌هایم به دوبی رفته و از آنجا به قطر می‌رود.
* آنجا هم برای استراحت می‌روی یا برای مذاکره با تیم‌های قطری؟‌ - در مورد این مسایل الان نمی‌توانم صحبت کنم و 10 روز دیگر به من زنگ بزنید به شما می‌گویم فصل بعد کجا بازی خواهم کرد.
* اما این مساله برای هواداران تراکتور خیلی مهم است؟‌ - خب چند پیشنهاد از تیم‌های قطری دارم.
* خودت دوست داری آنجا فوتبال بازی کنی چون عباسی مدیرعامل تراکتورسازی گفته بود تو زندگی کردن آنجا را دوست نداری؟ - نه این‌طور نیست. قطر فضای خوبی دارد و امکانات فوتبالی بالایی دارد و بدم نمی‌آید اگر شرایط جور باشد آنجا بازی کنم. همانطور که گفتم تا 10 روز دیگر همه چیز مشخص می‌شود.
* مسئولان تراکتورسازی گفتند که تو بر‌می‌گردی و فصل بعد هم در این تیم بازی خواهی کرد؟‌ - من تراکتور را دوست دارم و اگر برگردم ایران اولویت اولم بازی در تبریز است.
* پس برخلاف ادعای تراکتوری‌ها هیچ کس از باشگاه با تو تماس نگرفته است. - نه اصلا با من تماسی نگرفته‌اند و هیچکس در مورد برگشتنم به تراکتور صحبتی با من نکرده است.
* به خاطر شرایط مالی قطر می‌خواهی به آنجا بروی؟ - خب این نیازی به گفتن ندارد و معلوم است که پول قطر بیشتر است اما به غیر از پول امکانات آنها هم خیلی خوب است و این شرایط برای من و خانواده‌ام هم بهتر است.
* یعنی تراکتوری‌ها این پول را به تو نمی‌دهند؟‌ - پولی که قطر می‌دهد خیلی بیشتر از آن‌چیزی است که تراکتور می‌خواهد به من بدهد.
* و اگر تراکتور به همان اندازه به تو پول بدهد؟ - نمی‌دانم ... گفتم که یک هفته تا 10 روز دیگر وضعیتم مشخص می‌شود.
* پس امسال قصد نداری در ایران بازی کنی؟ - بله اولویت اولم ایران نیست اما اگر نشد و قرار باشد به ایران برگردم اول با تراکتوری‌ها صحبت خواهم کرد.
* این مساله هواداران تراکتور را خیلی ناراحت کرد چون تو را واقعا دوست دارند؟ - من هم آنها را دوست دارم اما به هر حال من هم خانواده دارم و باید شرایط بهتری برای آنها رقم بزنم اما هر کجا که باشم مهر و محبت مردم تبریز را فراموش نمی‌کنم و همانطور که گفتم اگر برگردم اولویت نخستم تراکتور است.
* راستی نفتی‌ها مدعی شده‌اند برای جذب تو دست به کار شده‌اند و صحبت‌هایی را هم با تو انجام داده‌اند؟‌ - نه اصلا این‌طور نیست و هیچ کس از ایران و تهران با من صحبت نکرده است.
* به غیر از نفت از ایران تیم دیگری همچون پرسپولیس یا سپاهان هم گفته می‌شود به تو پیشنهاد داده‌اند؟‌ - تراکتور زنگ نزده و به غیر از نفت که گفتم تماسی با من نداشته‌اند، پرسپولیس و سپاهان هم با من صحبتی نکرده و هر خبری که در این مورد می‌گویند نادرست است.




:: بازدید از این مطلب : 314
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: